חוקר פרטי וילקו

מחפשים חוקר פרטי ? הגעתם למקום הנכון.
משרד וילקו חקירות הינו בעל רישוי והסמכה לפעול כמשרד חקירות פרטיות, וכן חבר בלשכת החוקרים הפרטיים. המשרד מאויש על ידי צוותי עוקבים, כולם בעלי רישוי והסמכה מטעם משרד המשפטים, שהנם בעלי ידע וניסיון רבים במגוון סוגי החקירות: כלכליות, חקירות אודות צואות וירושות, חקירות מסחריות וחקירות פליליות וכן בביצוע חקירות ביטוח, חקירות אישות וחקירות בחשד לפגיעה בטוהר המידות.מעקבים בהתראה קצרה 24/7 , וילקו חוקר פרטי הינו קצין משטרה בעבר עם 30 שנות נסיון בחקירות. יעוץ ראשוני חינם.

חוקר פרטי מקצועי הוא הבסיס לכל שירות בילוש הניתן על ידיי משרד חקירות.

מהו בילוש? בילוש הינו מעקב, התחקות וחקירה חשאית בה יוצא הבלש לשטח ומבצע עבודת בילוש ומעקב באופן חשאי אחר האובייקט שהוגדר לו מראש.

חוקר פרטי יאסוף על הנעקב מידע מגוון זאת בדרכים אמינות, מקצועיות וחוקיות.

עבודת הבילוש והמעקב החשאי חייבת להיעשות בצורה מיומנת, מקצועית ודיסקרטית.

בכדי למנוע שריפה של המעקב" על החוקר להיות סופר מקצוען, חשאי וטבעי לחלוטין ולדעת להיטמע בסביבה.

תפקידו של חוקר פרטי

בלש פרטי יוכל לעקוב אחר האובייקט אותו אתם מבקשים לבדוק בדרך לחקר האמת, הבלש יאסוף על הנעקב מידע מגוון בדרכים אמינות, מקצועיות וחוקיות.

בלש מקצועי מתמודד במהלך עבודתו עם אינספור סוגי חקירות שונות ומגוונות ולכן רכישת ניסיון במגוון רחב של תחומים משפר את יכולתו המקצועית של הבלש
ומאפשר לו לפתור בעיות מסובכות ומגוונות שלעיתים נראה שאין להן פיתרון.

עוקבים עדיף שיהיו בעלי ניסיון והתאמה למעקבים גם במגזרים השונים של החברה עדיף שיהיו בני המגזר בו נערכים המעקבים בין אם מדובר במגזר החרדי / הערבי / ההיטקי ו/או ממגזרים שונים ומשלימים בחברה בלשים מקצוענים שבאפשרותם לבצע עבודות בילוש חקירה ומעקב אחר אובייקטים ממגזרים שונים מבלי להיחשף.

כל בלש/חוקר במשרדנו הינו חוקר רשוי שביצע בעבר חקירות רבות ועבודת בילוש שונות ומגוונות. כל בלש העובד בחברתנו עומד בקריטריונים מקצועיים קפדניים על מנת להביא את מירב התוצאות ולהגיע לפתרון הבעיה והחקירה תוך מתן מענה מקצועי מהיר ואמין ללקוח.

חשוב : בכדי למנוע "שריפה של המעקב" על החוקר/בלש להיות סופר מקצוען, חשאי וטבעי לחלוטין ולדעת להיטמע בסביבה. בכל מקרה מעקב סמוי מקצועי יבוצע ע"י שני בלשים לפחות.

במשרד חקירות וילקו בלשים/עוקבים מהמגזר החרדי וממגזרים שבאפשרותם
לבצע עבודות בילוש חקירה ומעקב אחר אובייקטים שונים מבלי להיחשף.
במשרד חקירות וילקו אנו נתאים לכל חקירה, פשוטה או מסובכת, את הבלש המנוסה והמתאים ביותר ולעיתים אף יותר מבלש אחד בהתאם לצורך.

סרטונים מומלצים

סרטונים נוספים
להזמנת הרצאות לחברות, ארגונים וחוגי בית ניתן לפנות ישירות לוילקו
ימים א`-ה` 23:00- 07:00 | השרון 21 תל אביב | 03-6875055
Call Now Button